Uncategorized

چه غذاهایی باعث لاغری ران ها می شود

چه غذاهایی لاعث لاغری ران ها می شود

  1. انواع لبنیات کم چرب: لبنیات به دلیل داشتن کلسیم و ویتامین D به لاغری ران ها با استفاده از مواد غذایی کمک می کنه.
  2. سینه ی بوقلمون: سینه ی بوقلمون یک منبع پروتئین بدون چربیه و به لاغری شما بسیار کمک می کنه.
  3. سینه ی مرغ: گوشت مرغ از محبوب ترین انواع گوشت به شمار میاد. سینه ی مرغ چربی و کالری پایینی داره و در بدن میزان انرژی تقریبا بالایی را به وجود میاره. سینه ی مرغ همچنین دارای پروتئین نسبتا بالایی هم هست که این عالیه.
  4. ماست یونانی: ماست یونانی نیز از دیگر مواد غذایی هست که باعث لاغری ران ها با غذا می شه.
  5. کلم بروکلی:

    کلم بروکلی رو میشه در لیست چربی سوز ترین مواد غذایی قرار داد. چربی سوزی این ماده ی غذایی بسیار بالاست. مصرف روزانه ی این سبزی، به دلیل دارا بودن فیبر بالای آن کاهش وزن زیاد، مخصوصا در قسمت ران ها به همراه دارد.

  6. گوجه فرنگی: جالبه بدونید که گوجه فرنگی یک میوه هست و نه یک سبزی. این میوه یک چربی سوز فوق العاده است. گوجه فرنگی دارای فیبر پنهانه ،که موجب کاهش وزن و لاغری ران ها شده و لاغری آن ها را تثبیت می کند.
  7. ماهی سالمون: ماهی سالمون علاوه بر داشتن امگا3 منبع پروتئین هم هست و چربی اشباع شده ی کمی داره.
  8. آووکادو: به چربی آووکادو چربی خوب گفته می شه چون که از نوع اشباع نشده هست و قطعا می تونه به لاغری ران ها کمک کنه.
  9. طالبی:  طالبی جزو اون دسته از میوه هایی هست که به دلیل شیرین بودنش ، افراد انتظار چربی سوزی و لاغری رو ازش ندارن. در صورتی که باید بدونید که این میوه کالری بالایی نداره و برای لاغری ران ها با غذا مناسبه.
  10. سیب سبز: سیب سبز به عنوان یکی از بهترین چربی سوز ها شناخته شده و جزو سالم ترین میوه ها در جهانه. این نوع سیب هنگامی که همراه با پوستش مصرف میشه، خاصیت چربی سوزی بالاتری داره. کالری این میوه پایین بوده و دارای فیبر و پتاسیمه و پیشنهاد من، مصرف روزانه یک سیب سبزه.
  11. گریپ فروت:

    گریپ فروت منبع ویتامین سی بالایی محسوب میشه، پس به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک میکننه و باعث لاغری و همچنین لاغری مورد نظر شما،یعنی لاغری ران می شه.

  12. قارچ: قارچ در بدن تولید انرژی میکنه و به همین دلیل با مصرف قارچ به شما احساس سیری دست می ده. به همین علت می تونه گزینه ی خوبی در برنامه غذایی باشه.
  13. پیاز: پیاز یک ماده ی غذایی معجزه کننده در لاغری و لاغری ران هستش. پیاز دارای فلاونوئیده که برای سلامتی بدن بسیار مفیده.
  14. موز: استفاده از موز در برنامه غذایی کاهش وزن و لاغری و مخصوصا لاغری در نواحی ران ها مفیده. موز می تونه یک بخش کامل از یک وعده ی غذایی باشه. این میوه می تواند انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین کنه.
  15. لوبیا: لوبیا کم‌کالریه و سرشار از پروتئین و فیبره که می تونه به کاهش وزن کمک کنه. میشه یک روز در هفته، در غذاهاتون لوبیا رو جایگزین گوشت کنید. این کار موجب قطع چربی های اشباع شده می شه.
  16. بلغور جو: قرار دادن بلغور جو رو در رژیم غذایی روزانتون دست کم نگیرید. علاقه به بلغور جو باعث کمک به چربی سوزی و دفع سموم شده و انرژی بدن رو تامین می کنه، همچنین می تونه کلسترول خون رو هم کنترل کنه. یکی از مواد لازم معجون برای لاغری ران بلغوره که در ادامه طرز تهیه اون رو هم بهتون میگم.
  17. پرتقال:

    پرتقال یک میوه ی کم کالریه که استفاده از اون برای لاغری مفیده. همچنین این میوه سرشار از ویتامین سی هم هست. یک نکته که در رابطه با مصرف پرتقال مطرح میشه قند نسبتا بالای این میوه هست. استفاده ی بیش از اندازه ی این میوه باعث میشه که قند موجود در پرتقال تبدیل به چربی شده و به جای لاغری، نتیجه ی عکس بزاره.

  18. سیب زمینی شیرین: سیب زمینی شیرین به نسبت سیب زمینی های معمولی کالری کمتری داره. همچنین دارای کربوهیدرات و فیبر هم هست که در طول روز در شما احساس سیری به وجود میاره. بنابراین می تونه در لاغری ران ها به شما کمک کنه.
  19. شکلات تلخ: شکلات تلخ هم یک خوراکی چربی سوز عالیه. شکلات تلخ حاوی روی هستش. روی باعث تنظیم اشتها و کاهش چربی ها می شه.
  20. هندوانه: از اون جایی که 90 درصد هندوانه رو آب تشکیل می ده، پس  مصرف اون معده ی شما را پر میکنه. بنابراین مصرف هندوانه قبل از یک وعده ی غذایی به شما احساس سیری می ده و می تونه از پرخوری جلوگیری کنه. همچنین کالری و چاق کنندگی کمی هم داره.
  21. کرفس: کرفس یک ماده ی غذایی حاوی ویتامین سی و فیبر و کلسیم هست. کرفس کالری بسیار کمی داره و مصرفش لاغری بدن رو  به دنبال داره.
  22. آناناس: آناناس یک میوه ی استوایی بدون کلسترول و با میزان کالری پایینه. شما میتونید از آناناس خام در سالاد ها و در کنار غذاهاتون استفاده کنید. این میوه همچنین از تمایل شما به مصرف شیرینی هم جلوگیری میکنه.
  23. کره بادام زمینی:

    کره بادام زمینی بر خلاف اسمش که مضر و چرب به نظر می رسه، ماده ی غذایی بسیار مفید و مغذی هستش. چربی موجود در کره ی بادام زمینی چربی مفیده و باعث کاهش چربی بدن می شه.

  24. نان سبوس دار:

    این نان که در جهان با نام نان قهوه ای هم شناخته می شه و از دانه های گندم یا آرد کامل فرآوری نشده تهیه می شود. این نان دارای فیبر، آهن، منیزیم و… هست و کالری کمی داره. به همین دلیل ماده غذایی مفیدی برای استفاده در رژیم لاغری و چربی سوزی ران ها به شمار میاد.

  25. مغزیجات: استفاده از مغزیجات در طول برنامه ی رژیم لاغری ران، ارزشمند هست. روغن مفید موجود در انواع مغز ها باعث میشه  شما برای مدت طولانی سیر بمونید و همین باعث لاغری و همچنین لاغری ران ها میشه.
  26. مارچوبه: مارچوبه که به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی بسیار، باعث سم زدایی بدن میشه، خاصیت لاغری و چربی سوزی بالایی داره. استفاده روزانه ی مارچوبه به عنوان پیش غذا می تونه 50 درصد از معده ی شما رو پر کنه و پرخوری شما رو از بین میبره.
  27. گلابی: گلابی در جهت چربی سوزی مثل سیب عمل میکنه. گلابی اشتهای شما رو کاهش میده، به همین دلیل توصیه میشه که اون را قبل از غذا به خصوص غذا های پرکالری و چرب مصرف کنید.
  28. خیار: خیار یک سبزی سالم و یک چربی سوز فوق العادس. خیار رو با نام میوه ای با کالری صفر هم می شناسن.
  29. روغن زیتون: مصرف مقدار مناسب از روغن زیتون همراه غذا و یا سالاد می تونه باعث چربی سوزی و لاغری ران ها با غذا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *